2011年4月24日星期日

boring~~~

星期五
nth 2 do at home
then my cousin come my house
chit-chat
then we go 2 pasar malam
no lengzai n lenglui oso ==
bought a new bag
hohoho
so happy
my old bag used 4 years
so 长情 ==
bt still will use it lah
until it dunwan me
hahaha


after pasar malam
yumcha at STARBUCKS =)
then play my cousin's spec xD
hoho

星期六
working day
zzz
work work work
so tired
feel nt well summore
everytime my '1stday' oso will pain like hell!!!
kill me 99
then do revision
langsung tak faham ==
biology oso
i dunno them they dunno me ==
all nt understand
how 2 exam o ><

星期日
wat a boring day
do revision oso
gg oso ==
sibeh difficult
ask my frens
all dunno
tis time really wish me gud luck lo ==
then denise say let's change major
change 2 those no nid 2 take account de major
hmmm
gud idea
i'll consider about it
bt if we wan 2 change
juz can change 2 communication only worr
communication need so active
i'm nt an active girl ==


被某人知道了我做工不去吃午餐
被骂99 ==
cehhh
没有人陪我吃吗
我又不想对着store room吃
不是不要去吃咯
不去吃午餐
可以省掉吃东西的钱
又可以赚多一个小时的钱
一举多得啊!!!
哈哈哈
可是最近胃真的又不乖了
我的胃药又在减少了
可是如果让那个某人知道这件事
我会死得很惨 ==



最近有想要把头发剪掉的冲动
剪得比男生还短
当个TB也不错
大剌剌的
不用扮斯文
可是我怕剪了会后悔 ==
而且上次剪短都已经被骂到很够力了
我想换新造型!!!
可是怕后悔!!!
短头发
看哪一天我忍不住了
就去一把剪掉!
到时候应该又会吓到很多人
然后那些人又会问我是不是失恋 ==


这个不错!
我喜欢那头发的颜色
呵呵



我真的舍得我的长发吗?
跟了我3年的长发 T^T

没有评论: